Osobnosti, ktoré sú pomocou platformy SHOWTIMES v kontakte so svojimi fanúšikmi a fanúšičkami majú plnú kontrolu nad cenami za videá. Môžu ich v priebehu času aj meniť podľa vlastného uváženia. Hlavná otázka však je “Za koľko?”. Je vhodné zvážiť pár faktorov, aby ste boli spokojní vy aj všetci, čo si od vás objednajú videopozdrav. Prečítajte si naše tipy na prispôsobenie cien.

1. Začnite s nižšími cenami

Začať so skromnejšími cenami sa rozhodne oplatí. Znamená to viac požiadaviek na video a teda viac ľudí, ktorých potešíte. A kvôli nim ste na SHOWTIMES, nie? 🙂 Samozrejme, viac ľudí na začiatku vášho pôsobenia na SHOWTIMES znamená aj viac hodnotení a viac skúseností s nahrávaním video-pozdravov. Ak chcete zviditeľniť svoje meno na SHOWTIMES aj mimo tejto stránky, nižšie ceny sú na úvod určite dobrou voľbou.

2. Ceny zvyšujte, len keď máte naozaj veľa požiadaviek

Ak niečo dnes stojí o pár Eur viac, než včera, málokto bude skákať radosťou. SHOWTIMES nie je výnimkou, hoci niekedy je zdraženie oprávnené a ľudia to pochopia . Ak máte napríklad menej času alebo ste sa stali najväčšou hviezdou široko-ďaleko. 🙂 Vtedy je aj tých pár minút na natočenie videa vzácnejších. Ak však nebojujete s týmito problémami, snažte sa udržať svoje ceny čo najstabilnejšie. Z dlhodobého hľadiska to znamená viac spokojných fanúšikov.

3. Pracujte s krátkodobými akciami ako s marketingovým nástrojom

Máte pred sebou niekoľko voľnejších dní? Chcete získať viac objednávok na rôzne videá a trochu sa ako verejná osoba spropagovať? Skúste na SHOWTIMES dočasne znížiť ceny. Víkendová akcia typu “-50% na všetko” môže osloviť veľa ľudí a presvedčiť nových fanúšikov, aby skúsili vašu službu. Pracujte aj s atraktívnymi sviatkami. Čo tak ponúknuť pár videí v halloweenskom kostýme alebo pár milých želaní v období Vianoc za výhodnú cenu?

4. Peniaze nie sú najdôležitejšie

SHOWTIMES nie je iba platformou pre zárobok. Samozrejme, máte nárok na finančnú kompenzáciu za svoj čas a úsilie, ale mnoho osobností chce byť najmä čo najbližšie fanúšikom a mať s nimi pevný vzťah. Spríjemnenie významného či všedného dňa ľuďom je viac, než pár Eur na kávičku, nie? Často je to dôležitejšia investícia, než peniaze. Preto nie je na škodu, ak vaše ceny reflektujú aj to, že zárobok nemusí byť jediným cieľom. Dokonca máte možnosť svoje odmeny venovať charitatívnej organizácii a svoje ceny prispôsobiť tomu, aby ľudia čo najviac podporovali dobrú vec.